woensdag 19 mei 2010

Micha 7:7&8

Micha 7: 7&8

Maar ik, ik blijf uitzien naar de Heer, ik blijf hopen op de God die mij redding zal brengen. Hij zal mij horen, mijn God.
8 Jij die me haat, maak je niet vrolijk over mij. Al ben ik gevallen, ik sta op, al is het donker om mij heen, de Heer is mijn licht.

Het kan zijn, als het niet lekker loopt in je leven, dat je er geen vertrouwen meerin hebt. Ik, ik ben veel te slecht voor die baan! Ik doe nooit iets goed, altijd gaat het fout! Denk je echt dat je wat aan mij hebt?! Laat me niet lachen!
Maar.. Het is niet om te lachen! Van binnen schreeuw je het uit, van pijn, van verdriet.
Als ik zelf in zo'n bui ben, realiseer ik me dat ik niet te slecht ben. Want God heeft me zo geschapen, Hij is trots op! Ik moet mijn talenten benutten. In God's ogen ben ik totaal niet slecht(en dat telt!).
Als is het nog zo donker in je leven, God is bij je, Hij zal altijd een licht voor je zijn. Hij helpt je, Hij draagt je.
Vetrouw op hem! Want: His love never fails!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten