dinsdag 10 februari 2015

Stralende zon {Maleachi 3:20}

Maar voor jullie die ontzag voor mijn naam hebben 
zal de zon stralend opgaan, 
de zon die gerechtigheid brengt en genezing in haar vleugels draagt. 
Huppelend als kalveren die op stal hebben gestaan zullen jullie naar buiten komen. 
{Maleachi 3:20}

I love Nature Photography, It is for me like painting being a not good drawer that's my way to express my sensations.Wat kunnen we soms uitzien naar de morgen, maar wat kan die morgen ook soms tegenvallen. Niks is veranderd, alles is nog hetzelfde.
Maar toch, toch, zal de zon stralend voor jou opgaan, jij die ontzag hebt voor Hem. Die Zijn naam met eerbied gebruikt.
De zon zal niet alleen stralend opgaan, het brengt gerechtigheid en genezing. Of moet ik zeggen Hij brengt gerechtigheid en genezing?
Hij, Jezus, is het stralende Morgenlicht. Hij doet de nacht verdwijnen, heeft de dood overwonnen. Bij Hem mag je komen met al je vragen, al je twijfels, al je boosheid en al je verdriet. Hij zal je in Zijn armen nemen en troosten en verwarmen met Zijn liefde, zoals de Vader ook zal doen.
En, misschien kun je het je amper voorstellen, maar je zult dansen, huppelen van blijdschap. Eindelijk vrij en verlost! Wat een mooi uitzicht! 

2 opmerkingen:

  1. Wat je niet weet, is dat je blog me zo raakte dat ik hier met tranen in mijn ogen zit. Dit had ik echt nodig. En dat wist God. Anders was ik niet op jouw blog geland. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe God werkt :) Dat raakt mij dan weer :)

    BeantwoordenVerwijderen