vrijdag 21 september 2012

Alle dagen genade!

Via twitter volg ik Tijd met Jezus. Elke werkdag staat er een Bijbelstukje op internet. De laatste tijd ging het over Psalm 23. Een psalm die mij, op welk moment ik hem ook les, diep in mijn hart raakt. Er staat zoveel in en er zoveel hoop!
Vandaag raakte mij een speciaal stukje. Die staat hier onder. Wil je de hele context bekijken, of andere Bijbelstukjes ga dan naar: www.tijdmetjezus.nl. Vijf minuten heb je vast wel over :)


~Geluk en genade volgen mij, alle dagen van mijn leven. Psalm 23:6~

Alle dagen gelukkig zijn, dat is de belofte van een leven in de nabijheid van de HEER die je herder is en die je uitnodigt om met hem te eten. Alle dagen gelukkig zijn, niet omdat de omstandigheden in je leven altijd meewerken, maar omdat de HEER erbij is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten