maandag 10 maart 2014

Cadeautje {MAD9}

MAD - maandag: Verras je beste vriend/vriendin met een leuk cadeautje. 

Lieve lezer, lieve vriend of vriendin,
Misschien ken je mij, misschien ken je mij helemaal niet. 
Deze brief is een cadeautje voor jou. 
Het is misschien niet het cadeautje dat je echt voor je ziet,
mooi ingepakt, iets wat je al zolang wilt hebben. 
Maar toch, dit is of zal het grootste cadeau zijn in je leven. 
Het werd mij al van jongs af aan verteld, ik weet niet hoe
het bij jou is gegaan. 
Vroeger snapte ik niet hoe het werkte. Toen ik puber was,
was het niet echt hip. 
Maar ergens diep verstopt vond ik het weer. Het was er
altijd geweest, alleen niet zo op de voorgrond. 
En nu is het tijd om het uit te pakken. Hier, alsjeblieft, 
voor jou: 

 “Moge de HEER u zegenen en u beschermen,
moge de HEER het licht van zijn gelaat over u doen schijnen en u genadig zijn,
moge de HEER u zijn gelaat toewenden en u vrede geven.”
~Numeri 6:24-26~

Deze prachtige zegen wil ik jou meegeven. Als cadeautje. 
Iets om in je hart te sluiten, maar nooit te vergeten. 
Neem het mee in je leven, laat het niet verpieteren. 
En gooi het al helemaal niet weg, het is van levensbelang. 
Laat God jouw Leidsman wezen in je leven en je zult een genade
ervaren in je hart die met niets te vergelijken is. 
Er zit bij dit cadeautje geen garantiebewijs of bon bij om te ruilen. 
Je mag geloven dat God er altijd voor je is. Hij is niet in te ruilen. 
En als het je niet voor de wind gaat, houd dan moed, 
Jezus kon lopen op het water, zou Hij jou dan niet kunnen helpen? 

Liefs,
Liesje 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten