dinsdag 8 april 2014

Je kruis dragen

Een paar weken geleden kwam ik onderstaand plaatje tegen. Tegelijk hoorde ik die dag een preek over het dragen van je kruis. Het zette mij ongelooflijk aan het denken. Ja, ik herken mij in het plaatje, ik heb wel eens gesmeekt of het niet minder kon. Nu ik er zo op terugkijk zie ik wat voor een waardevolle periode het geweest is en dat ik het nodig had om goed om te kunnen gaan met andere dingen.
Ik weet het, het is zo moeilijk te zien als je zelf in zorgen zit. Maar geloof dat je het niet alleen hoeft te doen, dat God uitkomst geeft en dat Hij je de kracht geeft om je kruis te dragen!

Sometimes we complain about the cross we bear, not realizing that it’s preparing us for the dip in the road that God can see and we cannot…This is eye opening!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten