zaterdag 14 mei 2011

11 mei 2011

Afgelopen woensdag was mijn lieve nichtje, Nienke, jarig. Die kleine boef is alweer een jaar bij ons! Het lijkt of het niet anders is geweest.
Toen we woensdagochtend richting haar verjaardag gingen kwamen de herinneringen van vorig jaar omhoog. Om half 7 's ochtends werd ik opgebeld door Laura, mijn andere nichtje, dat ze een zusje had.
Eerst zou ik gewoon naar school gaan, ik had namelijk afspraken staan om mijn examens te gaan voorbereiden. Maar uiteindelijk heb ik die toch afgezegd omdat ik anders pas 3 dagen later er heen kon. Alweer een jaar geleden was ik keihard aan het leren voor mij examens, en het lijkt al zo'n tijd geleden!
Maargoed, afgelopen woensdag een top dag gehad! Het is een heerlijk boef, die vreselijk bijdehand is. Op naar het volgende jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten