dinsdag 31 mei 2011

Mijn passie!

Druk... Ik ben op moment best wel druk.. Rennen, vliegen en doorgaan. Soms ben ik blij als ik even lekker voor de tv kan gaan zitten of lekker op de laptop een blogje typen!

Ik had jullie deze keer willen verblijden met foto's van het heerlijke diner van gisteren. Helaas. Bij het hoofdgerecht kwam ik erachter dat ik vergeten was foto's te maken! Dan maar een verhaal schrijven..
Ik ging gisteren koken voor drie vriendinnen, het was super gezellig en het eten smaakte heerlijk!
We begonnen met een amuse: komkommer, smeerkaas en beenham. Heerlijk fris maar ook hartig!
Dan kwam het voorgerecht. Op verzoek van 2 dames met zalm. Het bestond uit twee verschillende gerechtjes. In het midden stonden mini pasteitjes met zelfgemaakte zalmragout. Daarom heen lagen soort van wraps van ei, roomkaas en zalm. Dit was het lekkerste gerecht werd na het eten besloten.
Het voorgerecht bestond uit een entrocote met een kruidenkorste van tijm, rozemarijn, cayennepeper en basterdsuiker. Daarbij werd aardappeltjes gebakken in geschil en veldsla geserveerd.
En het nagerecht was ook een groot succes! Zelfgemaakte aardbeienijs met bladerdeeg, slagroom en aardbeiensaus en een glas canei.

Het was echt heerlijk! Als ik het zo op schrijf, krijg ik er weer zin in! Misschien dat ik het ook voor mijn ouders klaar ga maken :).

1 opmerking: