maandag 16 mei 2011

Vroegâh!


Vroeger... toen ik nog lief en klein was.. Haha, je kent die heerlijke verhalen wel.
Mijn lieve oudste zus heeft een heleboel opgeschreven in een schriftje, voor en over mij! Dat is best leuk om terug te lezen, soms ook best gênant.. Sommige dingen zijn hilarisch, zo zei ik best veel en kwam ik ook zeker voor mijzelf op. Wat wil je met 2 broers en 3 zussen boven je!

Mijn zus heeft het volgende opgeschreven:
Favoriete woorden:
- sukkel
- dombo
- sotemieter
Toen was ik 2 en een half.. Wat een taalgebruik! Deze is nog erger: ik kon ergens niet bij omdat mijn moeder er stond, zeg ik: Etterbak!
Deze is ook hilarisch:
'We zitten met zijn achten aan tafel. We danken voor het eten. Wieger(broer) zegt zijn dankgebedje op. En Elize: Hocus pocus pas..' Wat hebben ze om mij gelachen!

Ik kan zo nog wel even doorgaan.. Heerlijk om deze dingen terug te lezen, ik was vroeger echt een boef en bepaald niet op mijn mondje gevallen. Dat gaat nog wat worden als ik kinderen krijg..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten