vrijdag 6 mei 2011

Lastig.. Lastig..

Ik weet het even niet meer. Keuzes maken is zó moeilijk. Vooral als een twijfelaar als ik.
Steeds als mensen vragen probeer ik zo overtuigt mogelijk te zeggen dat ik in september weer naar school ga voor de opleiding pedagogisch medewerker Jeugdzorg. Maar hoe vaker ik het zeg, hoe meer ik ga twijfelen. Is dit écht wat ik leuk vind? Moet ik niet toch hbo gaan doen?
Stiekem heb ik totaal geen zin meer in leren.. Werken wil ik en het liefst mensen helpen. Misschien dan toch maar 1 dag of een avond naar school? En dan voor de rest werken? Maar verdien ik dan genoeg om het reizen te financieren en vooral mijzelf te kunnen voorzien in dingen die ik nodig heb. Want als ik 's avonds ga studeren op hbo niveau heb ik geen stufi en geen ov. Met mbo is het volgens mij wel anders, maar dan nog.
Het liefst wil ik alle antwoorden in één keer, natuurlijk is dat niet realistisch. Alleen schiet ik niet echt op en begint de tijd nu wel echt te dringen..
Het enige wat ik kan doen is op God vertrouwen dat Hij mij de juist kant op stuurt en dat ik er uiteindelijk wel kom.. Bidden en vertrouwen, niet de makkelijkste dingen van het geloof..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten