dinsdag 13 november 2012

Wauw!

Op tv heb ik net een stukje gezien van een natuurfilm(earthflight). Normaal heb ik er een bloedhekel aan. Op de één of andere manier kan ik het niet kijken. Toch werd ik getrokken om het nu wel een keer te bekijken. En ik moet zeggen dat ik toch wel stil van werd, van verwondering. Het ging over vogels en volgens mij ook over vissen/zoogdieren. Het is echt prachtig om te zien hoe die dieren leven, hoe ze aan voedsel komen en overleven. En ook om te zien hoe mooi die beesten zijn. Wauw. Niet voor te stellen dat God dat allemaal gemaakt heeft, dat gaat mijn begrip in ieder geval te boven. Ik kan dan ook niet geloven dat er mensen zijn die denken dat dat door één of andere knal komt. Dat kán gewoon niet!
Deze Bijbeltekst vond ik er erg toepasselijk bij:

Still.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten