maandag 7 januari 2013

Januari..

December is vaak een drukke maand voor mensen. Voor mij betekend januari een drukke maand. Tijd om het eerste semester af te ronden. Verslagen afronden en inleveren, toetsen leren en maken, presentatie voorbereiden en geven en reflecteren op het gedane werk.
Het is natuurlijk heerlijk om alles af te ronden en in te leveren. Tegelijk zorgt het voor de nodige stress en chaos. En laat ik daar nou een ster in wezen!
Even van mijn kant niet zoveel blogberichtjes, maar in februari begin ik weer vol goede moed.
En tussen al die hectiek en drukte, even heerlijk een muziekje luisteren. Mijn moeder was afgelopen weekend jarig en ze kreeg de cd: Hier ben ik, van Remco Hakkert. Natuurlijk heb ik die snel even op mijn laptop gezet, kan ik ook heerlijk meegenieten!
Luister mee met dit geweldige lied!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten