maandag 31 december 2012

This year


Vandaag de laatste dag van 2012, oudjaarsdag. Zo'n dag waarop iedereen terug kijkt naar wat er is gebeurd en vooruit kijkt naar het komende jaar. Niks mis mee. Maar ik ben er wel mee gestopt. Ik weet dat het moeilijk kan zijn om op een jaar terug te kijken, omdat er dingen zijn gebeurd die je liever niet had zien gebeuren. En daar ligt ook het puntje om niet te kijken naar het komende jaar. Want er gebeuren soms dingen die je niet "gepland" had. Bij mij heeft dat wel eens teleurstelling gegeven. Ik had het niet aan zien komen en het was moeilijk te accepteren.
Natuurlijk maak ik plannen voor het komende jaar. Daar heb ik super veel zin in. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk te genieten van wat God mij geeft. Ik weet dat Hij het beste met mij voor heeft en meer heb ik niet nodig. Er ligt zoveel moois voor jou en mij in het verschiet, wat jij en ik niet kunnen bedenken.
Ik bid dat jij je leven in Zijn handen durft te leggen en Hem kan vertrouwen. Ik wens je een mooi jaar toe onder Gods leiding en zegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten