woensdag 7 januari 2015

Ga met God

Afgelopen weekend ben ik verhuisd, voor het eerst uit huis. Ik had er super veel zin in, maar ergens is het ook spannend. Gelukkig zit ik niet meteen alleen in een flatje, maar was er kamer over bij een gezin. En ik hoop over een jaar een baan te hebben en dan echt op mijzelf te gaan wonen.
Maar verhuizen betekend voor mij ook een nieuwe kerk. Aan het einde van de middagdienst werd er een prachtig lied gezongen, het voelde alsof we het elkaar toezongen. Dat lied wil ik jullie niet onthouden. Ik kon helaas geen mooie filmpje erbij vinden, maar een stukje van het lied is wel te vinden, die kun je zo opzoeken. Het lied zelf is te vinden in het Liedboek voor Kerken, lied 416.
Dit lied bid ik jou toe:

Ga met God en Hij zal met je zijn,
jou nabij op al je wegen 
met zijn raad en troost en zegen.
Ga met God en Hij zal met je zijn.

Ga met God en Hij zal met je zijn,
bij gevaar, in bange tijden, 
over jou zijn vleugels spreiden. 
Ga met God en Hij zal met je zijn.

Ga met God en Hij zal met je zijn,
in zijn liefde je bewaren, 
in de dood je leven sparen.
Ga met God en Hij zal met je zijn.

Ga met God en Hij zal met je zijn,
tot wij weer elkaar ontmoeten,
in zijn naam elkaar begroeten.
Ga met God en Hij zal met je zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten