woensdag 21 januari 2015

Je bent mooi!

Aan de linkerkant van deze weblog houd ik een lijstje bij met sites die de moeite waard zijn om eens te bezoeken.
parel in gods handDaar is er sinds vandaag eentje bijgekomen! Deze weblog is wat mij betreft hartstikke waardevol voor elke vrouw, jong of oud. Waarom? Omdat wij vrouwen nog wel eens kritisch naar onszelf zijn en nog meer naar andere vrouwen. We zijn hard voor onszelf, soms bikkelhard. En deze weblog laat juist zien dat het nergens voor nodig is. Het zet een kanttekening bij dingen waar je misschien helemaal niet meer bij nadenkt. Maar waarom hebben vrouwen eens in de zoveel tijd(of misschien vaker) een-ik-weet-niet-wat-ik-aan-moet-trekken-dag-en-ik-heb-ook-helemaal-niks-leuks-in-mijn-uitpuilende-kast... Mens! Je bent mooi! Jij bent het sieraad, niet dat jurkje of shirtje dat je aantrekt. En daarover, lieve, prachtige vrouwen, schrijft Menrike op haar weblog. Neem de moeite eens om er eens een blik op te werpen en laat het je blik veranderen. Een blik van liefde naar elkaar, zussen, maar ook naar jezelf toe lieve zus. Je doet ertoe!

http://justbeyourbeautifulself.weebly.com/

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die blog die je aanbeveelt heel mooi maar jij hebt zeker ook het talent om mensen te bemoedigen. Volhouden!

    BeantwoordenVerwijderen