donderdag 3 juni 2010

Druk, druk, druk


Eindelijk even tijd en inspiratie voor een blog!

Ik heb het gevoel of ik nog drukker ben dan toen ik nog op school zat. Volgens mij doe ik dan toch écht iets verkeerd. Heb geen bakken met huiswerk, geen verplichte activiteiten.. Nu hoef ik alleen 's ochtends te werken en de middag kan ik zelf invullen. Toch, als ik terug kijk op deze week, was het best druk. De tijd vliegt om! Haast geen tijd over voor leuke afspraakjes. En zelf heb ik daar eigenlijk een hekel aan. Als mensen geen tijd hebben want ze hebben nog zoveel andere dingen te doen. Die hekel heb ik al heel lang. En ik begin me soms er steeds meer aan te ergeren. Maar ja, ik denk dat ik er maar aan moet gaan wennen. Want tijd wordt steeds schaarser en duurder.

Nog even een paar dagen doorbikkelen, en dan ga ik heerlijk een weekje naar mijn lieve neefje en nichtjes toe om te helpen, te genieten, en misschien een beetje uit te rusten en bij te komen. En dan nog een dagje vrij voor de uitslag!!

Zoals Prediker zegt, er is over tijd voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten