vrijdag 4 juni 2010

Zon!!


Ooh, wat is het toch lekker weer!! Ein-de-lijk weer aangename tempraturen, even geen regen, dus gewoon puur genieten =).

Vroeger had ik nooit zoveel met de zon. Ik verbrandde áltijd, voor mij dus niks aan. Ik kon er ook nooit tegen de warmte, veel te warm voor mij. Terwijl anderen met gemak de hele dag in de zon lagen.. Het zit in mijn bloed, mijn moeder heeft er ook last van.
Al lijkt het nu wel wat te veranderen. Ik kan nu en ga nu sneller in de zon zitten en ik kan het een stuk langer uit houden!

Ik merk het ook bij andere mensen dat de zon schijnt. Met post lopen groet iedereen ineens. De bouwvakkers(en die zijn er nogal veel in mijn wijk xD) hebben nu wél oog voor je. Mensen stralen haast net zoveel als de zon. En dat maakt mij dan ook weer vrolijk, zodat ik spontaan begin mee te zingen met mijn mp3-speler(volgens mij maakt dat de mensen dan weer niet vrolijk!).

Morgen en zondag nog even genieten van het zonnetje. De voorspellingen zeggen dat het weer gaat regenen. Ik blijf nog even genieten, ga namelijk dinsdag naar Zeeland toe, naar mijn lieve neefje en nichtjes!! (dus de zon schijnt nog even voor mij;))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten