woensdag 23 juni 2010

Verwaarlozing..


Ik ben op moment deze blog een beetje aan het verwaarlozen! Terwijl ik nog geen eens zo heel druk ben.. Maar ik nu weer trouw op zoek naar blogonderwerpen en dus me tijd nuttiger besteden dat tv-kijken en een beetje rond surfen op internet;).
Zo ben ik op moment begonnen met een nieuw boek.. 'De Uitnodiging' van W. Paul Young. Ik hoorde van veel kanten dat het een prachtig boek was en dat ik hem móest lezen. Dus ik ben er aan begonnen! De eerste bladzijden vond ik niet zo heel indrukwekkend, haast saai.. Maar nu is het heel indrukwekkend.. En waarom? Dat lees je maar lekker zelf! Het is een boek waar je misschien de tissues bij nodig hebt. Ik jank niet snel bij boeken, maar bij deze wel.. Er gebeurd zo iets tragisch, hartverscheurend.. Niet voor te stellen, totdat je het zelf gebeurd en meegesleurd wordt in het gebeuren!
Ik ga weer verder met lezen!
Toedeloe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten