maandag 6 september 2010

Bruiloft!


Woensdag is het eindelijk zover!
Dan gaat mijn broer trouwen met Lisette.
Ik ben er al een tijdje druk mee, want ik ben ceremoniemeester. Super leuk natuurlijk!
Verassingen regelen voor hun en meedenken hoe Anja(andere ceremoniemeester) en ik het een topdag kunnen maken, om nooit te vergeten!
Vandaag even de laatste dingetjes gedaan, morgen moet ik namelijk de hele dag naar school toe.
Eigenlijk leeft het nog niet heel erg, met mijn zus was ik er veel meer mee bezig. Wat eigenlijk heel gek is, want ik ben er nu veel meer bij betrokken geweest. Maar ik moet zeggen dat ik ook meer bezig met school was. Morgen is de eerste echte lesdag sinds 5 maanden ofzo! Dus daar heb ik ook enorm veel zin in!
Ik ga nog even verder met spulletjes pakken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten