donderdag 2 september 2010

Intro

Zo, even momentje gevonden om te bloggen.
Kan ik even mijn hoofd legen..

De introdagen waren super! Ik vind het van tevoren nooit wat aan, houd er niet van, maar als het eenmaal begonnen is dan gaat het wel. En ik moet eerlijk bekennen, het was geweldig!
Super leuke mensen ontmoet, die in mijn mentorklas zitten. Een aardige mentor. En wat ik het grappige en mooie vond, het leek net of wij elkaar al jaren kenden, meteen zo'n hechte groep!
We hebben vooral gisteren super veel lol gehad en anderen ook om ons.. Heerlijk gewoon!

Vanochtend was het wel even pittig. Gisteravond pas om 9 uur thuis, helemaal gesloopt en vanmorgen ging om 6.45 weer de wekker. Gevolg: al gapend op de bus wachten.. Gelukkig niet in slaap gevallen.
Vandaag kregen we vooral veel, heel veel informatie. En dat werkt niet echt bij mij. Het meeste gelukkig wel op kunnen slaan(maar voor hoelang?) maar de rest is alweer weg. Ach, we zullen wel zien.
Helaas ben ik daardoor nu wel helemaal op. Dus maar vroeg naar bed, nouja voor ik slaap is het waarschijnlijk half 11. Morgen gaat de wekker pas weer om 10.00, even heerlijk bijtanken!

Adieu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten