maandag 11 april 2011

Eigenwijs?


Soms kan ik flink eigenwijs zijn en koppig. Dat heeft soms zijn leuke kanten en nuttige uitwerkingen. Maar soms.. Soms is het gewoon niet handig!

Vrijdag op het werk voelde ik mij al niet helemaal lekker. Misselijk en hoofdpijn. Ik dacht: snel een paracetamol innemen en dan nog even 2 uurtjes uithouden. Maar na een uur kwam ik er achter dat het niet ging werken. Dus toen toch maar om half 6 naar huis gegaan. En snel mijn bed in gedoken want wat ik voelde is bij mij bekend als migraine..
Uiteindelijk 2 uur liggen slapen op bed met de nodige hoofdpijn en beroerdheid. Toen weer even 2 uurtjes wakker geweest en om 10 uur weer lekker mijn bed ingedoken.
Zaterdag dacht ik dat het wel ging.. Dus Elize ging gewoon naar de markt, hoe ik het vol gehouden heb, weet ik niet. Maar daarna was ik helemaal gesloopt. En zo verliep de zondag ook. Iets doen en dan weer even op bed liggen.
Vandaag was het nog steeds niet over. Toch maar even richting de huisarts gebeld en die zei dat ik vanmiddag maar even langs moest komen. Ondertussen ben ik naar de C1000 geweest, heb ik samen met mijn moeder het zonnescherm schoongemaakt, de tuintafel ook en de ramen gelapt en ook nog even naar het dorp geweest. Je raad het al: het is teveel en ik moest steeds even op bed liggen. De huisarts schudde vanmiddag dan ook haar hoofd toen ik het vertelde. Zo van misschien is het handiger als je naar je lichaam gaat luisteren. En ach ja.. Misschien moet ik dat ook maar gaan doen. Want mijn hoofd begint weer te bonken en mijn ogen vallen bijna dicht.
Morgen gelukkig maar drie uurtjes werken en dan 's middags maar lekker weinig doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten