dinsdag 5 april 2011

Secret Mission..

Op 1 januari 2011 schreef ik de volgende doelen voor dit jaar op:
1 Meer afspreken met vrienden
2. Meer sporten
3. Mijn rijbewijs halen dit jaar(liefst voor de zomer, moet wel lukken volgens mij)
4. Nog meer gaan verdiepen in het geloof
En eigenlijk wil ik ook iets bijzonders gaan doen, wat, hoe en wanneer weet ik niet. Maar daar ga ik dit jaar meer over nadenken. Het zal iets te maken hebben met het geloof en helpen.

Met het eerste punt gaat het niet heel geweldig. Ik heb over het algemeen wel tijd maar mijn vrienden zitten met tentamens enzo. Maar we zijn nog maar 4 maanden op weg, misschien komt het goed!
Punt 2 gaat het wel beter. Ik probeer eigenlijk elke dag een rondje te lopen van 5,5 kilometer. Over het algemeen lukt het met om 4 dagen in de week te lopen.
Met punt 3 ben ik hard mee bezig. Gisteren mijn theorie gehaald. Ik heb nu zo'n 15 lessen gehad. Dus nog minimaal 25 te gaan voordat ik examen kan ga doen. Ik denk dat ik het wel voor de zomer ga redden!

En dan die laatste twee puntjes. Het bijzondere en het geloof. Ik wilde het eigenlijk nog langer stil houden. Maar ik vind het zo geweldig dat ik het te moeilijk vind om het stil te houden. Ik ben namelijk bezig om een boek te schrijven. Eerst wilde ik een jaar-dagboek maken, maar dat is toch wel veel werk. Ik schrijf stukjes aan de hand van bepaalde teksten uit de Bijbel. Ik weet niet hoeveel het er worden, ik heb er nu 40 klaar. Dan moet ik nog iets of iemand vinden die mij kan helpen om er echt een soort boekje van te maken, met een mooie opmaak. Of ik het ook echt ga uitgeven om te verkopen weet ik ook nog niet. Als ik dat doe wil ik er een goed doel aan koppelen. Maar goed, zover zijn we nog niet.
Ik vind het echt heel bijzonder en heel mooi. Ik kan zo ook niet alleen andere mensen helpen met de geschreven stukjes, maar ik heb er zelf ook veel aan. Ik leer er van en ik vind het zo mooi om te voelen dat God met mij bezig is.

ps, mocht je adviezen hebben, nog mooie bijbelteksten hebben, het is allemaal van harte welkom!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten