woensdag 20 april 2011

Genade..

Lieve Vader,

Gisteravond mocht ik bij een geweldig concert zijn. Samen met veel mensen denken aan Uw lijden. Aan Uw kruising. Er van doordringen wat U voor ons heeft gedaan, wat U heeft doorgemaakt. Om daaraan te denken, word ik stil. Ik had daar moeten hangen, voor de zonden die ik doe. Maar U nam alles op U. U droeg mijn straf. U houdt zo vreselijk veel van mij en van alle mensen dat U gestorven bent aan het kruis. Ik word nog stiller, als ik dit besef. Zoveel genade. Zo enorm veel liefde. Ik kan het niet bevatten. Wij zijn totaal afhankelijk van U. Alleen U kan ons genezen en helpen.
Nu is er nooit meer pijn en geen verdriet meer. We zullen voor eeuwig bij U zijn. In Uw Vaderarmen, geborgen.
Lieve Vader, mag het snel zijn. Laat Uw Zoon terug komen naar deze wereld en ons bevrijden!

-Amen-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten