vrijdag 7 december 2012

Bijzondere tekst..

Vanmiddag zat ik nakijkwerk te doen en dat was een toets van Bijbelonderwijs. De kinderen hadden een aantal vragen moeten leren en ook een tekst. Dat was een best wel bijzondere tekst. Eerste keer las ik hem gewoon omdat ik moest lezen of het klopte. En hoe vaker ik het las hoe meer de woorden tot mij ging spreken. Steeds valt er een ander stukje op. Dat is ook de reden dat ik die tekst met jullie wil delen. Omdat ik hoop dat je (ook) deze tekst tot je door laat dringen en opslaat in je hart. Lees het alsof het je voorgelezen wordt. Misschien kan je het jezelf heel rustig en stil voorlezen. Ik hoop dat ook jij dat wonderlijke gevoel mag krijgen!


Al gaat mijn weg
door een donker dal,
ik vrees geen gevaar,
want u bent bij mij,
uw stok en uw staf,
zij geven mij moed.
Psalm 23:4


Psalm 23:4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten