zaterdag 25 januari 2014

Prijzen {Psalm 145: 7-9}

Laten zij de roem van uw goedheid verbreiden,
uw gerechtigheid luid bezingen:
‘Genadig en liefdevol is de HEER,
hij blijft geduldig en groot is zijn trouw.
Goed is de HEER voor alles en allen,
hij ontfermt zich over heel zijn schepping.’
{Psalm 145: 7-9}


Wat is er heerlijk dan God te prijzen en te loven in ons leven? Ik kan er enorm genieten om zondags in de kerk te zingen. Maar God prijzen kan op veel meer manieren dan alleen zingen. Misschien vind je zingen helemaal niets, kijk dan eens naar wat je goed kan. Ook daarmee kan je God prijzen, omdat je de talenten inzet die God jou gegeven heeft. Ik merk dat het mij zo'n heerlijke voldoening geeft als ik mijn talenten inzet en ondertussen bedenk dat ik God daarmee prijs en loof. 
En als er dagen zijn dat het mij even niet lukt, weet ik dat ik veilig ben in Gods liefdevolle armen. Hij geeft mij een nieuwe kans, Hij is zo geweldig goed voor mij! 

God loves You no matter your past, no matter your future

Geen opmerkingen:

Een reactie posten