maandag 19 juli 2010

Lieve liedjes

Ik luister graag kindermuziek, ze zijn zo lief, gevoelig en soms ook vol 'grote-mensen-humor'. K3 vind ik leuk(ik heb het weer opnieuw ontdekt door mijn oppaskindjes en nichtje), Mega Mindy heeft ook van die leuke nummers. Van het weekend kwam ik iets nieuws tegen. Nou, niet helemaal nieuw. Woezel en Pip. Ik ken ze van de boekjes, die ik graag wil gaan voorlezen aan oppaskindjes(gezocht: boekjes van Woezel & Pip, inclusief kind). Maar nu kwam ik er ook achter dat er liedjes zijn, bij die boekjes. De liedjes zijn gezongen door bekende Nederlanders als Marco Borsato, Chantal Jansen en Dinand Woesthoff.
Eén liedje maakt me echt helemaal vrolijk. Elke dag zou een feestje moeten zijn! Voor de grote mensen: leef als een kind en besef dat elke dag een mooi dag is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten