zondag 25 juli 2010

Verjaardag!

Over 2 weken is het alweer zover, ik ben jarig. Het is echt heel clichè, maar dit jaar is om-ge-vlo-gen! Er is enorm veel gebeurd, ik heb keihard gewerkt om mijn HAVO te halen.
Vroeger duurde het altijd veelste lang.. Met nieuw jaar keek ik altijd al uit naar de zomer. Helaas moest ik dan nog 8 maanden wachten.

Nu bedacht ik me ineens dat het nog maar 2 weken duurt. Juli is al weer bijna voorbij en voordat je het weet zijn we bij 10 augustus aan beland.
Mensen vragen altijd of het niet vervelend is om in de vakantie jarig te zijn. Ik heb dan het geluk dat ik redelijk aan het eind van de vakantie jarig ben, erg vind ik het eigenlijk ook niet. Er zit op zich wel een voordeel aan: je bent meerdere keren 'jarig' omdat allemaal mensen na hun vakantie nog een cadeautje komen brengen. En het leukste: je krijgt soms cadeautjes uit andere landen! Overheerlijke douchegel uit Portugal, snoepjes uit Griekenland, een schelpen-sieradendoosje uit Portugal, verjaardagskaartje uit heel Europa, een knuffeldier uit Scandinavië. Dus zo erg is het helemaal niet!

Wat dit jaar wel een ramp is, is een verlanglijstje verzinnen. Normaal had ik altijd wel iets wat ik graag wilde. Maar nu heb ik echt geen flauw idee. Misschien iets voor een uitset, maar ik heb geen idee hoelang ik nog thuis ben. Of toch boeken over opvoeden, voor de vervolgstudie? Van 'los geld' ben ik niet zo, ik krijg veel liever cadeautjes, het is vaak ook orgineler! Ja en eigenlijk wil ik heel graag een goed fototoestel. Ik heb er nu eentje die is op zich prima, maar hij maakt soms hele vage foto's. Alleen kosten die dingen een vermogen. Daarnaast moet ik op zoek naar een nieuwe mobiel, maar smaken verschillen en met mobiels ben ik heel kieskeurig!!

Dus ik ga maar even snel bedenken wat ik wil hebben, want anders krijg je van die flutcadeautjes(oja en gegeven paard mag je niet in de bek kijken, haha)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten