maandag 5 juli 2010

Weg-er-mee!! (& weer aanvullen)

Ik kreeg vanavond ineens de geest: alle schoolzooi weggooien!! Ik heb al vaak naar de enorme stapel op mijn bureau gekeken en de volle plank in mijn boekenkast, maar ik kon me er nog niet naar zetten om het op te gaan ruimen.. En nu het gebeurd is, geeft het me een heerlijk gevoel! Eindelijk 'scholier' af, op naar het studentenleven!
De Tweedefase voelt nu kinderachtig, de HBO zó volwassen.. Vorig jaar was ik daar nog niet aan toe, maar nu heb ik het gevoel dat ik er helemaal klaar voor ben!

En waar ik ook ze enorm trots op ben:

Een volle plank met een paar kinderboeken, échte literatuur(Khaled Hoseinie, Paulo Coelho), studieboeken over het geloof, maar ook voor volgend jaar: 'Het is allemaal wat' over opvoeden & het geloof, ook staan er 2 jaarboeken bij, 4 kookboeken want ik hou zo enorm van koken!!
Als ik eenmaal aan het lezen geslagen ben, kan ik niet zo snel stoppen. Dus deze plank is nog 'onder constructie' want er moeten nog een heleboel mooie boeken bij(als mijn portemonnee het toelaat). Als je nog mooie boeken hebt, geef de titels door, dan kan ik deze zomer vooruit! Eerst nog 'Bevrijdende liefde' lezen..

1 opmerking: