maandag 30 augustus 2010

Back to school

Ja en hoe is dat ook alweer..?
Ik heb van het weekend even zitten denken hoelang het geleden is dat ik écht naar school moest, gewoon een hele week naar school.
De laatste keer dat dat is voorgekomen was volgens mij in maart. Begin april hadden wij de laatste toetsweek(?) en daarna hoeften we niet meer naar school. Al zat ik wel elke dag op school, druk aan het oefenen, leren en leraren stalken voor uitleg.
Na dus 5 maanden vakantie begint het 'echte' leven weer. Morgen, woensdag en donderdag introductiedagen en volgende week dinsdag pas de eerste lessen.
Ik heb er enorm veel zin in! Maar.. Hoe doe je dat ook alweer, 'naar school toe gaan'. Haha, ik ben het haast vergeten!
Het zal wel even wennen worden, nu een half uur in de bus, 37 minuten in de trein en een kwartiertje lopen. Treinen vind ik op zich wel lekker, boekje erbij, muziek in en gaan met die banaan! De bus vind ik veel erger..

Enne, ik mag echt niet klagen. In principe heb ik alleen dinsdag en donderdag les(dan weer wel van half 9 tot half 5 waarschijnlijk), vrijdag heb ik stage(4 uur) en 's maandags kunnen er nog lessen worden ingeroosterd. Dus dat is best relaxed!

Kan niet wachten totdat het écht begint.
Hihi.. Pedagoge in opleiding.. Klinkt al heel wat ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten