donderdag 28 juli 2011

Veel

Ik heb zo enorm veel te vertellen.. En elke keer als ik bedenk dat ik een stukje moet schrijven dan weet ik niet waar ik het over moet hebben.. Dan nu alles maar in 1x!
Want wat heb ik 3 en een halve week enorm genoten! Van die lieve schatten van een neefje en twee nichtjes.. Zo uniek maar ook zo echt broer en zussen van elkaar! En ja, kleintjes worden groot.. Maar wat maken die kleine kleintjes toch een een korte periode een ontwikkeling door! Zo snapt mijn nichtje van 14 maanden al haar fijn wat wel en niet mag en geeft ze dat duidelijk aan door 'nee' te schudden met haar hoofd. Maar ook een opdracht is geen probleem, zo snapte ze heel goed wat ze moest doen toen ik haar vroeg iets naar oma in de keuken te brengen.. Wonderlijk toch?! En dan te denken van die andere boefjes, inmiddels alweer bijna 4.. Ze vertellen al hele verhalen tegen je, niets is geheim voor hun. Plagen is geweldig. Maar pas op: plaag jij hun, dan krijg je het net zo hard terug!!
Het was dus echt enorm genieten, het is dan ook zeker afkicken nu ze er niet meer zijn.. Missen doe ik ze niet meteen, maar dat komt nog wel. Het knuffelen met ze mis ik wel en die heerlijke complimentjes die mijn nichtje kan geven, wat is het toch een schat :).

En eindelijk is de tijd van vakantie ook voor mij aangebroken! Samen met een vriendin heerlijk 9 dagen naar Limburg toe! Lekker primitief in een tentje. Genieten van het buitenleven, genieten van de rust, genieten van de omgeving! Ik heb er enorm veel zin in, ben behoorlijk toe aan vakantie :). En het wordt ook een echte uitdaging, want we gaan met de auto.. Op hoop van zege dan maar!!

Ach, het valt dus reuze mee met wat ik wilde vertellen.. Ik moest me er gewoon even toe zetten en nu ik het heb gedaan vind ik het toch weer heerlijk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten