dinsdag 22 mei 2012

Genieten

Deze week mag ik weer stage lopen bij kleuters. En wat vind ik het toch enorm leuk! Ik kan er haast niet meer bij dat ik het zo vreselijk vond om bij kleuters stage te moeten lopen. Of dat ik er zo zeker van was dat ik voor de bovenbouw zou gaan kiezen. Echt, ik ben 180 graden omgedraaid. Ik ben gek op die lieve kleuterbekkies! Oja, ze halen altijd wel het bloed onder je nagels vandaan, maar ik geniet zo van die kinderen. Ze hebben iets, wat ik niet echt kan omschrijven. Ze zijn puur, maar dat is het niet helemaal. Ze weten zoveel meer dan je denkt. Ze kunnen van die heerlijk uitspraken hebben, geweldig. Aan de ene kant willen ze niet dat je hen helpt, maar er zijn van die momentjes dat ze toch wel heel graag bij je op schoot kruipen.

En dan is het ook nog heerlijk weer! Dus dan is het helemaal niet erg om stage te lopen. Lekker veel buiten, buiten pauze houden met collega's, heerlijk! Oke, het is wel afmattend, het is nu bijna half 9 en ik zit al op bed. Maar goed, dat heb ik er voor over! Nog eventjes drie jaar keihard leren en dan mag ik echt helemaal zelf voor de klas staan. Ik ga er lekker over dromen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten