woensdag 2 mei 2012

Vakantie!

Phoe.. Bijna al een week lang geen berichtje van mij op mijn weblog. Op moment ontbreekt het mij aan inspiratie om ergens over te schrijven. Eigenlijk wil ik heel veel schrijven, maar ik krijg het uiteindelijk niet op "papier". Laat ik dan maar gewoon even wat schrijven, over de vakantie. 
Wat was ik blij dat ik vrijdagmiddag rond een uur of half 3 thuis kwam en kon zeggen dat ik vakantie had! Ik was echt helemaal op, moe en hoofdpijn. Vrijdagavond heerlijk opgepast en een beetje tot rust gekomen. Het weekend ook maar lekker rustig aan gedaan. 
Met Koninginnedag was ik alleen thuis, dus ik heb genoten van de rust en vooral van het weer. 's Ochtends eerst tv gekeken en 's middags nog even bij wat mensen wat gedronken, 's avonds weer heerlijk voor mijzelf gekookt. Prima dagje dus! 
Dinsdag heb ik weer eens ouderwets uitgeslapen tot half 10, ja dat is echt uitslapen voor mijn doen! Later op de dag met moeders naar Baarn geweest om een cadeautje te kopen voor mijn nichtje en even te kijken naar schoenen. 's Avonds had ik een bruiloft van mijn lieve vriendin. Wauw, wat is het toch mooi en bijzonder als je twee mensen elkaar trouw ziet beloven. Geweldig! 
Vandaag waren mijn ouders 37 jaar getrouwd. Ook dat is heel bijzonder, vooral na de ziekte van mijn moeder. Vanmiddag mijn moeder verrast met twee enorme boeketten bloemen, eentje van haar man en eentje van haar (klein)kinderen. Heerlijk om mensen zo te verrassen! En vanavond zijn we heerlijk wezen uit eten om het zo toch te vieren. Ik heb heerlijk gegeten en genoeg ideeën opgedaan om zelf weer eens iets klaar te maken! 
Nu heb ik nog twee vrije dagen. Morgenmiddag ga ik met twee vriendinnen op een terrasje zitten en vrijdag ga ik met mijn moeder naar Den Haag. Dat zijn dus nog twee heel gezellige dagen! Nog maar niet bedenken dat ik maandag weer naar school moet :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten