zondag 17 juni 2012

Bijna zomervakantie

Nog eventjes en dan kan ik ein-de-lijk zeggen dat ik zomervakantie heb. Ik kan niet wachten. Op momenten is het een gekkenhuis. Afgelopen week mijn laatste stageweek van jaar 1 gehad. Het was heerlijk om weer bij mijn kleuters te zijn, ik vond jammer om afscheid te nemen en weer weg te gaan. Gelukkig wachten er nog 3 jaren stage bij groep 1 t/m 4, dus ik mag vele andere kinderen zien! Bij afscheid nemen horen natuurlijk cadeautjes voor de kinderen, maar ook voor de leerkrachten die tijd en energie wilden steken in mijn ontwikkeling.
Ik vind het nog steeds bijzonder hoe dit afgelopen jaar verlopen is. Op het ene moment ben ik caissière en na het weekend ga ik naar school om de PABO te doen. Het was even een ommezwaai maar ik merk steeds meer dat ik op mijn plek zit en dat ik enorm geniet van alle deuren die nu voor mij open gaan!
Komende week heb ik nog één lesweek, daarna is het toetsen maken en alles afronden. Er moet nog een berg werk verzet worden en ik moet zeggen dat ik er niet bepaald overzicht over heb. Maar ik denk dat het wel goed gaat komen! En dan is het op naar jaar 2. Met weer allemaal nieuwe mensen en dingen! Spannend!

Vrijdag en zaterdag was er weer het jaarlijkse kamp van de kerk. Ook dit jaar ben ik als leiding mee geweest. Helaas was het weer niet heel geweldig, daarom hebben wij als alternatief gebivakkeerd in de kerk.  Super dat dit kan! Enorm veel lol gehad, weinig slaap, spelletjes gedaan, schoongemaakt, ge-barbecue-ed, in een pik donkere kerk gelopen. Heerlijk om zo een weekendje met de jeugd van de kerk door te brengen!

Nu dus lekker brak op mijn bed wat dingetjes aan het regelen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten