donderdag 4 november 2010

Donderdag = baaldag

Ik weet niet wat ik heb met donderdagen.. Maar op de een of andere manier is het niet mijn favoriete dag.
Vroegâh, had ik op de donderdag altijd lange dagen, tot het achtste(kwart voor 4 uit). Met allemaal vreselijke vakken. En ik moest ook nog werken.

Zo was vandaag ook een echte baaldag. Het begon gisteravond al. Ik was op tijd naar bed gegaan, maar om half 12 was ik nog klaarwakker, met in mijn gedachte dat ik de volgende dag om 6 uur uit mijn bed moest. Ik ben een persoon die echt minimaal 8 uur slaap nodig heeft. Ik had nog maximaal 6 en een half uur = te weinig.
Ik denk dat ik iets later dan 12 uur uiteindelijk in slaap ben gevallen. En toch was ik blij dat ik wakker werd: wat heb ik liggen dromen. Dat doe ik op moment nogal veel. Het zijn geen nachtmerries, maar ik lig ook niet stil in mijn bed. Als ik dan wakker ben dan voel ik me doodmoe, want ik heb naar mijn idee totaal geen rust gehad.
Maar goed, ik heb me dus snel aangekleed. Broodje gesmeerd om op te eten, snel op mijn fiets gestapt richting de bus. Ik had niet heel veel speling tussen bus en trein, het fijne was dat mijn bus 1. te laat kwam en 2. absoluut niet doorreed, waaardoor ik hem redelijk begon te knijpen. Het viel uiteindelijk wel mee. Wat bleek toen ik op het station kwam: de trein had een kwartier vertraging. We kwamen 20 minuten later aan in Zwolle. Dus we konden zo doorlopen richting het tentamen.
Het tentamen is echt vreselijk gegaan! Ik had totaal geen rust, ik vond het ook heel onrustig om mij heen en ik had was last van een black-out. Dus gewoon dé ideale situatie om een tentamen te verpesten. Mijn valkuil is vaak met toetsen dat ik er de tijd niet voor neem en veel te snel klaar ben. Ik stond dan ook met een half uur weer buiten het lokaal. En dat is ook voor mij een record!
En toen moesten we wachten tot 11 uur(het was 9 uur) totdat de pedagogenmiddag begon. Het was wel leuk, maar ik was te moe om het leuk te vinden.

Gelukkig is de dag wel goed geeindigd: Weer even gedate met een vriendin. En vooral: langs mijn oude school geweest. Weer ouderwets chocolademelk gedronken, die daar zo enorm lekker is! Beetje bijgepraat met leraren, velen waren al naar huis. Het is echt leuk om die reacties te zien van sommige leraren! Dat maakt dat ik toch met een fijne herinnering aan die tijd terugdenk..
En nu ga ik maar lekker slapen, het was een lange, échte donderdag=baaldag geweest. Morgen een beetje voor school bezig en heerlijk weer naar mijn lieverds op stage!
Bye..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten