zaterdag 27 november 2010

Surprise!

Dit jaar vier ik ook Sinterklaas met het verenigingsclubje, die Jolanda en ik leiden.
Alleen het nadeel daarvan, is dat je een surprise moet maken! Dichten is voor mij niet zo moeilijk, binnen een mum van tijd heb ik een gedicht klaar. Alleen dan moet ik mij nog buigen over een surprise. Eerst maar eens bedenken wát ik wil maken. Nadat honderd ideeën de revue zijn gepasseerd heb ik dan ein-de-lijk eentje uitgekozen. En dan begint het gehannes.. Hoe krijg ik het idee in mijn hoofd tot een échte surprise.
Nou, dit jaar is het verbazend goed gegaan. En ik ben dan ook zeker trots op het resultaat. Het onderwerp ik zeer traditioneel: een pietje. Maar ik heb er een hoop lol aan gehad, weer eens heerlijk aan de papier maché gezeten.. Heerlijk! En de afwerking ging ook beter dan verwacht!
Oordeel zelf:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten