maandag 29 november 2010

Keuze gemaakt!

In mijn blog van vrijdag, vertelde ik dat ik twijfelde over mijn studiekeuze.
Inmiddels heb ik een beslissing genomen. Ik sprak vanochtend met een goede vriendin via msn en die wees me op de goede keuze. En de enige goede keuze is: stoppen met de studie. Dan kan ik rust nemen voor mijzelf, op een rijtje zetten wat ik echt wil doen en dan een nieuwe studie kiezen. Of dat op mbo of hbo niveau zal zijn weet ik nog niet. Het liefst wil ik in februari weer beginnen(alleen met mbo), maar misschien moet ik nog even wachten tot september 2011. En wat lijkt dat ver weg.. In die tussentijd ook maar gaan werken, aangezien ik geen stufie meer krijg!
Ik hoop echt dat ik nu wel een goede keuze kan en ga maken. Maar ik vertrouw er op dat dat helemaal goed gaat komen.

Ik sluit af met een mooie spreuk van Paulo Coelho die mij hielp met het maken van een keuze:
Wij komen precies daar uit waar we uit moeten komen, omdat God's hand degenen leidt die hun weg volgen in geloof en vertrouwen - Paulo Coelho -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten