dinsdag 16 november 2010

Tja..

Ik heb genoeg om over te schrijven, teveel om te vertellen.. Er gaat op moment veel door mijn koppie. Soms zou je willen dat je het even allemaal stop kan zetten. Maar helaas moet je verder. Ook al heb je zoveel vragen, waar ik nu geen antwoord op kan krijgen. Misschien dat het me ooit duidelijk wordt. Helaas heb ik daar nu weinig aan, want sommige dingen kunnen ze zoveel pijn doen en zoveel energie kosten. Ook al betreft het niet je eigen leven..
Elke dag wordt je weer geconfronteerd met het feit hoe broos ons leventje is. Hoe teer.. Mensen worden ziek, komen te overlijden, verliezen stukjes van zichzelf, en je vraagt je af waarom dit gebeurd.. Niemand weet er een antwoord op.. Je kunt dit niet snappen, je kunt alleen God opzoeken in gebed. Niet als een vrome, maar met al je verdriet in een kamertje heel stil en alleen.
Het is juist goed dat we door moeten gaan. Want alleen zo kom je steeds een stukje dichterbij bij het Koninkrijk van een geweldige Vader. Het zó mooi dat je het niet kan bevatten hoe mooi. Wij kunnen ons (helaas) geen tranen, geen ziekte, geen pijn, geen oorlog, geen rampen, geen moord geen... voorstellen.
Op dit soort momenten vind ik het geweldig om dit idee tot me door te laten dringen. Onze God heeft een geweldig plan met ons. Naast alle moeite en pijn, wacht er iets geweldigs op ons! ~ And never forget that Jesus loves you! ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten