dinsdag 2 november 2010

Tentamens


Deze week heb ik tentamenweek. Dat wil zeggen: 2 tentamens maken van pedagogiek en sociologie.

Ik heb voor deze tentamens door omstandigheden niet optimaal kunnen leren, wat voor mij voor de nodige stress en zenuwen zorgde.

In de trein nog met 2 klasgenoten over de toetsstof gehad en toen was het tijd voor de toets. En wat ben ik toch blij dat we het nog even besproken hadden in de trein, daardoor wist ik op een aantal vragen het antwoord, die ik anders niet had geweten!
Over het algemeen is het wel meegevallen, het was gelukkig meerkeuze(nog iets meer kans op een goed antwoord). Ik weet niet zeker of ik een voldoende heb, maar heel stiekem denk ik van wel. Het voelt in ieder geval lekker dat hij beter is gegaan dan dat ik had durven hopen!
En helemaal lekker is dat ik net een mailtje kreeg met de melding dat ik een 7,9 voor een opdracht heb! Ben helemaal blij!!

Nu donderdag sociologie nog, waar ik echt nog even aan moet gaan zitten.. Wantja, ondanks de omstandigheden wil ik natuurlijk een goed cijfer.. Maar of dit reeël is?!
Dat wordt simpelweg duimen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten