maandag 14 februari 2011

Loveletter to God


Lieve Vader,

U kent mij door en door.
U houdt van me zoals ik ben.
U hebt mij laten merken wat liefde is.
U bent er altijd voor mij. Als ik mijn hoofd op hef of neerbuig.
U weet wat er in mij omgaat. U kent Uw kind.

Een mooiere brief kan een kind niet krijgen van Zijn Vader.
Getuigende van zoveel liefde.
Natuurlijk wil ik Uw kind zijn. Wilt U mijn Vader zijn?

Soms is het niet makkelijk, maar ik mag weten dat U mij draagt als ik moe ben.
U droogt mijn tranen als ik ze niet meer kan stoppen.
U geeft mij kracht als ik niet meer verder kan.
U laat Uw licht schijnen over Mijn leven, U leidt mij door mijn leven.

Elke dag weer wil ik getuigen van uw liefde. Zo puur en onvoorwaardelijk.
Ik heb die liefde gemist in mijn leven, totdat U die lege plek kwam vullen.
U geeft mij vrienden die mij steunen, mensen om mee te praten.
Ik weet dat u om mij geeft en voor mij zorgt.

Lieve Vader, leidt mij naar Uw huis. Laat mij de goede weg gaan.
Geef mij kracht om door te zetten en vol te houden.
Dat ik steeds meer van U ga houden, steeds meer van U wil weten
en steeds dichter bij U wilt zijn.

Dank u wel, dat ik door Uw Zoon tot U mag komen!
Liefs,
uw kind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten