vrijdag 11 februari 2011

Misère..


Na 4/5 jaar ben ik er even helemaal klaar mee!
Stomme rot rechterknie..
Het verhaal: een aantal jaar geleden gevallen met schaatsen. Het viel toen wel mee. Maar na verloop van tijd kreeg ik er steeds meer last van, vocht in de knie, niet meer kunnen buigen, er niet meer op kunnen zitten, sporten lukte niet echt meer. Met enige regelmaat naar de fysio toe, maar ook dat mocht niet helpen. Oké, ik ben niet zo strikt met mijn oefeningen(gelukkig doe ik er een aantal bij sport) maar dan nog! Ik heb er nog geen moment géén last van gehad. En dus was ik nu eindelijk zover om écht hogerop te gaan. Vanmiddag dus weer naar de huisarts geweest en duidelijk gemaakt dat ik meer wilde. Zij gaat dus een verwijsbrief schrijven voor een orthopeed. Maar ook zei ze dat het misschien gewoon een onsteking is(komt op die plek veel voor).. Ik vind alles prima, maar ik weet nu inmiddels wel dat dit geen groeipijn is(zei een andere orthopeed). Hopelijk kan ik onder een operatie uitkomen, maar als het niet anders is dan moet ik er maar gewoon aan geloven! Liever een operatie dan mijn hele leven dit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten