donderdag 24 februari 2011

Shoppen!

Vandaag heerlijk met mijn lieve vriendin Jolanda wezen shoppen. Deze keer in Apeldoorn. Ik heb al aardig wat steden gehad, zoals: Den Bosch, Eindhoven, Maastricht, Goes, Haarlem, Amsterdam, Utrecht, Groningen en Leeuwarden. Ik denk dat ik zo de grootste steden gehad heb, waar ik gewinkeld heb.
Het begon vanochtend al lekker. We(vooral Jolanda) hadden ons vergist in de tijd waardoor we een half uur moesten wachten op de trein. Eenmaal in Apeldoorn aangekomen was het centrum niet moeilijk te vinden. Maar om nou te zeggen dat het een gezellig centrum is? Nee.. Dat vind ik niet echt. Er zijn leukere steden(Den Bosch op nummer 1!!). Nadat we veel winkels hadden gehad zijn we heerlijk wat wezen eten en toen toch maar besloten om nog even naar Amersfoort te gaan. Daar zijn we allebei geslaagd voor super leuke dingen!
Het was een zeer gezellige dag en heerlijk gelachen.
Nu wachten tot de volgende vakantie voor een nieuwe stad..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten