donderdag 9 juni 2011

De eeuwige twijfelaar..


Je kent ze wel, van die mensen die geen keuzes kunnen maken.. Die altijd blijven twijfelen tussen dingen. Zo'n persoon ben ik ook. Keuzes kan ik gelukkig wel maken, maar voordat ze gemaakt zijn.. Zo had ik besloten om mbo pedagogische werk te gaan doen. Begin van de week begon ik toch weer te twijfelen. Kon ik toch niet beter HBO gaan doen, bijvoorbeeld de Pabo. Verschillende mensen gesproken, die verschillende meningen hadden en allemaal klonk het geweldig! Maar toch kon ik me niet vinden in een keuze om voor het HBO te kiezen. Gisteren heb ik dan ook definitief de knoop door gehakt en ik ga er ook echt niet meer aan twijfelen, ik ga mbo doen! Vandaag meteen opzoek gegaan naar een werkplek(wat een vereiste is), wat eerder een onmogelijke opdracht bleek. Maar vanmiddag heb ik toch iets gevonden, nu nog hopen dat ik ook serieus aangenomen wordt! Het is op een school met speciaal onderwijs, het lijkt mij echt reuze interessant!! Ik heb dan ook erg veel in in volgende week, wanneer ik een kennismakingsgesprek heb!

Het erge is.. Zelfs met rijles merkt mijn instructeur dat ik slecht ben in keuzes.. Dus dat een puntje waar ik heel hard aan ga werken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten