zondag 19 juni 2011

Spanning & ontspanning

Eigenlijk zou ik gaan slapen.. Maar ik heb even behoefte om te schrijven. Komende week is een best intensieve week, met leuke dingen, hopelijk leuke dingen, spannende dingen.. Ik zal het even verder uit leggen. Woensdag, mag ik afrijden voor mijn rijbewijs. Spannend, maar ook super leuk! Ik vind het steeds leuker om auto te rijden en ik hoop ook echt dat ik slaag! Maar woensdag is ook om een andere reden spannend. Dan moet mijn moeder weer terug naar het ziekenhuis. Onderzoeken.. Kijken of het daadwerkelijk goed gaat. Kijken of de kanker toch niet terug is, waar we niet van uitgaan omdat het zo goed gaat! Maarja, wij hadden het bericht van vorig jaar ook totaal niet verwacht. Dus je weet niet zo goed hoe je er in moet gaan nu..

Gelukkig is er in zo'n spannende week ook plaats voor leuke en ontspannende dingen, nouja.. Kamp! Vrijdag en zaterdag gaat de jongste jeugd(11-14) op kamp. Super leuk! Ook voor ons als leidsters de eerste keer dat wij meegaan. Lekker bij het kampvuur zitten maar ook een vreselijke spokentocht lopen.. Het komt vast goed en als het weer ietsjes beter is dan voorspeld dan is het nog beter. De zin is er in ieder geval wel.

Toen ik de behoefte voelde om een berichtje te schrijven bedacht ik mij hoe goed God voor mij is. Hij geeft mij in een week van spanning ook genoeg ontspannende dingen. Hij geeft mij een kring van mensen om mij heen. Hij zorgt voor mij en voor iedereen die Hem liefheeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten