zondag 26 juni 2011

Kamp!

Omdat ik geen puf heb om een lange blog te schrijven, dan alleen in steekwoorden..

- fietsen
- gezelligeheid
- 60 pubers
- zon
- regen
- wind
- spokentocht
- levend stratego
- barbecueën
- veel, heel veel satesaus
- tenten
- spinnen
- moeilijk opblaasbare luchtbedden
- koffen op wieltjes mee naar kamp, great!
- een stijltang, maar er was geen stroom bij de spiegels
- 'Ik houd van Jezus'
- slaap gezichtjes
- kampvuur
- licht zien worden
- vogeltjes die fluiten
- lekker gek doen
- visje eten
- moe, heel moe!

Jammer dat het weer niet mee zat, maar toch was het wel gezellig en heb ik enorm gelachen! Vooral gisterochtend toen iedereen na 2/3 uur slaap wakker werd, en ik de hele nacht bij het kampvuur heb gezeten.. En raad maar wie fitter was, de gene die geslapen hadden of niet..
Volgend jaar ben ik weer van de partij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten