woensdag 22 juni 2011

Gezakt..

Het begint steeds meer een gewoonte te worden.. De eerste keer zal ik nooit iets goed doen! Maar ja, ik moet ook geen doemdenker worden, maar je krijg van dit soort dingen niet meer zelfvertrouwen. Het rijden ging echt geweldig. Maar er was 1 moment dat ik dacht dat ik rechtsaf moest gaan(doorgaand verkeer volgen, wat niet zo was), waar ik rechtdoor moest. Was totaal van mijn stuk en zag een auto van rechts te laat. Ze was mij net een fractie voor om te remmen, maar ik had mijn voet al wel op het rempedaal.. Dat was echt het enige wat ik fout heb gedaan. Ik was er dan ook niet mee eens met dat ik gezakt was. En uitlegt waarom het zo ging, maar ja tegen die lui van het CBR valt niet te praten. Zakken = money.. (sorry, ik ben een beetje een klein duiveltje) Nu heel erg hopen dat er snel een nieuw examen gepland kan worden en dat ik voor 1 augustus alsnog mijn rijbewijs haal! Want ik zal nu hoe dan ook slagen!!

1 opmerking:

  1. voor 1 augustus moet wel gaan lukken he

    gelukkig heb je nog even
    gaat vast goed komen ik duim voor je

    BeantwoordenVerwijderen