woensdag 31 augustus 2011

Waaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

Waar zal ik beginnen? Meteen met de deur in huis vallen, of toch het eerst langzaam opbouwen?! Oke, ik zal het maar gewoon zeggen: LIESJE GAAT NAAR DE PABO!!
En misschien denk je nu: 'Lekker boeiend!!' Ja, dat is zeker heel boeiend, want je wilt niet weten wat voor weg het is geweest om tot deze beslissing te komen! Het was een leerzame weg, soms best confronterend, maar ook erg mooi! Ik heb enorm veel geleerd, wie ik als mens ben en wie de mensen zijn. Over mijn talenten, mijn valkuilen maar ook mijn uitdagingen die het leven bijzonder (&) mooi maken.
Ik heb dit niet alleen gedaan. Samen met mijn coach, Douwe Nagel (http://www.douwenagelcoaching.nl/), ben ik tot deze conclusie gekomen. Eigenlijk totaal onverwacht dat ik er vanavond achter zou komen, maar ook vallen er nu een aantal puzzelstukjes op zijn plek. In de afgelopen weken zo enorm veel geleerd, die verklaren waarom de mens zo is zoals hij is, wat de mens zo waardevol maakt. Maar ook gelachen omdat ik soms zo belachelijk eng is omdat het klopt!
Bovenal wil ik Iemand bedanken die er altijd voor mij is en die mij altijd hoort. Soms denk ik van niet, maar dan luister ik op de verkeerde manier. God. Hij heeft mijn gebeden van de afgelopen dagen gehoord. Ik vroeg om te helpen bij de keuzes die ik ging maken en of ik de rust mocht krijgen. Die keuze is nu gemaakt en de rust volgt vanzelf.

Ja.. Wat valt er nu nog te zeggen? Niets, deze dromer gaat morgen een doener worden en gaat een heel lijstje afwerken om nog dit schooljaar te beginnen :)

-nu nog maar hopen dat ik een beetje slaap vannacht!-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten