zondag 15 juli 2012

DANKBAARHEID

Op dit moment heb ik een ongelooflijk gevoel van dankbaarheid. En dat is raar. Nee beter gezegd: dat vind ik raar. Het matcht eigenlijk niet met het gevoel dat ik de hele dag gevoeld heb.. Maar goed, ik geniet ervan! En ik wil graag met jullie delen waar ik die dankbaarheid over voel. Want foto's/plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden, oké ik zal het kort toelichten.
Het leven; het is zo'n wonderlijk bestaan en steeds word ik verrast door allerlei wonderen.

De natuur; hoe het dag wordt en de avond ook weer invalt. Je ziet bomen bloeien, bloemetje komen uit de grond. Wat geweldig dat ik daar van mag genieten!

Vrienden; mensen die altijd voor je klaar staan, die je begrijpen en naar je luisteren. Ze zijn zo enorm waardevol! 

Geloof; ik ben zo dankbaar dat God er altijd is in mijn leven en dat Hij voor mij zorgt. 

Gezondheid; ik weet niet wat ik zou doen als ik ernstig ziek zou zijn of dat er iets aan de hand is. Het is zo belangrijk en ik zie het als een voorrecht dat als er wat is dat ik zo naar een arts kan gaan. 

Er zijn nog zoveel dingen meer waar ik zo'n dankbaarheid voor voel. Deze kwamen het eerst in mij op en daarom staan ze hier. Ik denk dat ik deze week eens bewust ga kijken waar ik dankbaar voor ben en dat ik daar bewust van ga genieten. Lijkt mij mooi! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten