maandag 9 juli 2012

Opgeruimd staat netjes!

Moe maar voldaan zit ik op mijn bed en kijk mijn kamer rond. Vandaag is mijn eerste vakantiedag. En wat doe je op je eerste vakantiedag? Juist ja, OPRUIMEN! Alles waar je een jaar niet aan gedacht hebt, gaat hup de prullenbak in. Heerlijk over alle kasten een doekje en de spullen weer goed neergezet. Ik verbaas mij altijd weer wat voor een puinbak ik er van kan maken. Het was deze keer echt hoog nodig, meer nodig dan alle andere keren!
Vanmiddag even snel naar de Ikea gecrost om een deurtje te halen voor mijn kast en nog wat bakken om mijn spullen in op te bergen. Ik kon het ook niet laten om langs de Karwei te gaan en een emmer verf te halen. Woensdag ga ik namelijk een wand in mijn kamer suikerspinroze verven.. Super gaaf en ik ben ook super benieuwd naar het resultaat. Maar hier eerst het resultaat van een dag opruimen in mijn kamer:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten