maandag 2 juli 2012

Leren {Job 12:10}

Nog twee toetsen en dan is het voorbij! Jaar 1 zit er dan zo goed als op. Heerlijk om toe te werken naar het einde. Heerlijk om bijna vakantie te hebben. Vandaag en morgen heb ik vrij, kan ik alvast heerlijk in de vakantiestemming komen!!
Net las ik een bijzondere tekst uit Job. Ik kan mij helemaal de barsten leren, totdat ik een ons weeg. Maar deze tekst maakt mij wel duidelijk wat het belangrijkste is in mijn leven en waar ik het meeste van leer. Dat is mijn gevoel/uitleg van deze tekst, lees hem zelf maar eens goed door en kijk wat het voor jou betekend..


If you want to learn,

then go and ask
the wild animals and the birds,
the flowers and the fish.
Any of them can tell you
what the Lord has done.
Every living creature
is in the hands of God.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten