woensdag 25 juli 2012

Zomer!

Het is heerlijk weer! Volop genieten dus :) Ik vond het niet erg dat de eerste twee weken het weer niet heel zomers aan deed, kon ik namelijk lekker bijslapen (aangezien ik perse onder mijn dekbed moet liggen voordat ik slaap en dan het liefst tot mijn kin, gek mens!). En als het dan eindelijk dit weer is moet ik meteen aan een aantal dingen denken:

Slippers! Heerlijk die blote voeten, lekker mijn Birkenstocks aan :)

Zonnebrandcreme! Echt een must voor mij, anders verbrand ik gruwelijk. En ooh, die heerlijk geur daarvan! Heerlijk!

Watergevecht! Toen ik nog op school zat gebeurde het regelmatig dat er met water gegooid werd. Heerlijk natuurlijk, helemaal leuk als leraren je weigeren in het lokaal en dat je dan weer een uurtje extra elkaar nat kan gooien! 

Vuur! Hier kan ik echt van genieten, gezellig met elkaar rond een vuurtje. Krijg er spontaan zin in!

Dit weer kan natuurlijk niet zonder een witte wijn! Daar ga ik er vanavond lekker één van nemen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten