vrijdag 26 oktober 2012

f-a-m-i-l-y

What it has to be.. #familyOp Pinterest kom ik geweldige plaatjes tegen, het is de moeite waard om eens te gaan kijken en er een account aan te maken (waarschuwing: het is verslavend).
Zo kwam ik deze quote tegen. Ik vind hem zo mooi. Het is iets waarvan ik hoop dat iedereen het ervaart en dat als ik zelf een gezinnetje mag krijgen, dat mijn kinderen het ook zo ervaren. Familie is in eerste instantie ouders, broers, zussen, misschien opa en oma. Maar ik denk ook aan de familie die ik mag hebben in het geloof. Want ook dat zijn mijn broeders en zusters. Laten we deze wereld, waarin zoveel liefdeloosheid is, elkaar liefhebben oneindig veel. Laat mensen voelen dat ze er mogen zijn en welkom zijn(zie eerdere blogs). Het leven heeft ons zoveel meer te bieden dan dat we soms doorhebben.

'dien elkaar in liefde, want de hele wet is vervuld in één uitspraak: ‘Heb uw naaste lief als uzelf.’
{Galaten 5:13-14}

Geen opmerkingen:

Een reactie posten